Re: Problemy z IRQ

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Fri 24 May 2002 - 03:23:21 MET DST

> Jezeli nie uzywasz Com1 czy Com2 to mozesz w Bios
> zdeaktywowac port i tym samym masz 1 czy 2 IRQ wiecej.
Czwarte i trzecie przerwanie.
I do czego tego użyje?

Jeśli system jest pnp, ew. jeśli w BIOSie jest
odpowiednio ustawione to nie powinno być źle.

W WinDosach można ,,poprosić" o zmianę we właściwościach:
 -- mój_komputer-prawy_myszy/właściwości/Menadżer_itd./cośtamdalej :)

Ale chyba najpierw warto rzucić okiem na instrukcje
płyty głównej, lub metodą prabajewa poprzestawiać
karty w slotach.

lc.