Re: CD-ROM (TUNING itp.)

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 03:08:09 MET DST

"henhrust" <wielkiptak_at_interia.pl> wystukał
(news:acjrbk$ihh$1_at_aquarius.webcorp.pl):

> Co można zrobić ze starym CD-ROMem BTC24x aby lepiej czytał
> płytki? Wiem że to jest już zabytek i w dodatku d..nej firmy. Da
> sie coś z tym zrobić? bo nie chce mi sie wydawać kasy na nowego,
> mało kożystam z CDka głównie do słuchania MP3.
Przede wszystkim "czyszczenie i konserwacja" - duzy dmych do srodka, a
soczewke miekkim pedzelkiem, delikatnie. Do zajezdzenia mozna troche
zwiekszyc moc lasera (maly potencjometr w poblizu glowicy). DMA, jezeli
jeszcze nie wlaczone.

> Zna ktoś może jakieś strony o CD-ROMach?
Na www.cdrinfo.pl cos bywa + linki.
Pozdrawiam
Egghead

--