Re: Pytanie do Abit'owcow (BH6)

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Thu 23 May 2002 - 20:59:32 MET DST

> Ale radzi sobie chyba tylko z pamięciami buforowanymi (albo
> wyjątkowo dobrej jakości zwykłymi)

Nie koniecznie, ja do P3BF wkładałem noname 7ns, tyle że wybrane tylko
"chodzące na 150". Ale masz rację, te problemy ze stabilnością mogły wynikać
z przeciążenia linii chipsetu - bo pojedynczo wszystkie te DIMy chodziły na
150 i to 2-2-2 a 4 razem już tylko na 140 i to 3-3-3

> -- BX6 miał chyba do tych
> czterech DIMMów dołożony jeszcze na płycie głównej bufor
> pamięci, nie wymagał więc pamięci buforowanych

Tak to było na BX6... takie scalaczki przy slotach pamięci :)))

--
Tomek