Pytanie o NEC FE750...

Autor: Jakub Pałka (yaqpxm_at_poczta.snip-this.onet.pl.invalid)
Data: Thu 23 May 2002 - 20:04:53 MET DST

...kieruję do osób, które mają do czynienia z tym monitorem.

Standardowo używam rozdzielczości 1024x768 i wg producenta aby uzyskać
optymalne wyświetlanie obrazu odświeżanie powinno być ustawione na
85Hz. Zauważyłem jednak, że taka częstotliwość daje delikatne miganie i
postanowiłem zwiększyć ją do 100 Hz. Teraz obraz jest stabilny, ale
widać znaczne zniekształcenia górnej części ekranu.
I teraz pytania:

1. Czy te zniekształcenia to przypadłość mojego egzemplarza czy może
jest to standardowy ficzer? :))
2. Jakie częstotliwość odświeżanie sugerujecie?

Dodam, że po zainstalowaniu oryginalnych sterów NEC-a optymalna
częstotliwość dla 1024x768 jest wyższa niż sugerowana w instrukcji i
także powoduje zniekształcenia.

Pozdrawiam

--
Jakub  Pałka
Z adresu wytnij ".snip-this" i ".invalid"