plyta MSI K7T266 Pro2 RU & Athlon XP 2000

Autor: Agnieszka Sawicka (aga_at_aps.punkt.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 19:42:48 MET DST

Witam!

Czy plyta MSI K7T266 Pro2 RU obsluguje Athlona XP 2GHz? Wlasnie kupilam
taki procesor, wlozylam do plyty i niestety komputer nie odpala sie,
wiec nie wiem czy to procesor jest uszkodzony czy tez plyta nie obluzy
takiego procka. Niestety, nie mam jak sprawdzic procesora z inna plyta,
wiec moze ktos odpalal taki procek na tej plycie i moglby udzielic
odpowiedzi. Dzieki z gory.

Pozdrawiam,
Aga