Re: OEM - z czym mozna go kupic?

Autor: jokey (jokey_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 13:56:49 MET DST

On Thu, 23 May 2002 10:50:00 +0200, "Raffa" <rafalw_at_interia.pl>
wrote:

>kto popelnia wykroczenie nie wiem ale kiedys znajomy mi mowil jak chieli do
>firmy kupic 10 licenjonowanych Windowsow - przyjechal pan z kartonem OEM'ow
>, skasowal kase i pojechal i teraz sami nie wiedza co zrobic
>
>generalnie do domu to wyglada tak :
>-nikt nie karze ci trzymac f-re iles tam lat - ma prawo sie zawiruszyc, wiec
>kto ci udowodni ze kupiles sam czy z peryferiami ??? i kiedy

kupienie samych OEMow bez niczego w sumie nie jest problemem. Nie
wnikam czy to legalne czy nie - kupic sie tak da, sprawdzilem.
Niemniej w madrej gazecie Chip napisali ze po zmianie jakichs tam
przepisow MS mozna teraz zakupic legalnie OEM z np. myszka to
posiadanego juz zestawu komputerowego. Chyba w ostatnim numerze byl o
tym artykul.