Re: OEM - z czym mozna go kupic?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 10:50:00 MET DST

Użytkownik Primus <p_gaj_at_poczta.arena.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aci889$ss0$1_at_news.onet.pl...
> Więc dajmy na to, ze sprzedawca w sklepie komputerowym sprzeda mi ów sysem
> jako OEM'owy do floppy disku, a nagle okaze sie, ze nie powinienbyl tego
> zrobic. Kto wtedy popelnia wykroczenie?

kto popelnia wykroczenie nie wiem ale kiedys znajomy mi mowil jak chieli do
firmy kupic 10 licenjonowanych Windowsow - przyjechal pan z kartonem OEM'ow
, skasowal kase i pojechal i teraz sami nie wiedza co zrobic

generalnie do domu to wyglada tak :
-nikt nie karze ci trzymac f-re iles tam lat - ma prawo sie zawiruszyc, wiec
kto ci udowodni ze kupiles sam czy z peryferiami ??? i kiedy