Re: Radeon 8500 all in wonder do przechwytywania S-VHS.

Autor: Roman Rumian (rumian_at_agh.edu.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 13:30:18 MET DST

Witam,

Waldeusz wrote:

> (...)Ja uwazam tak :
>
> Hercules all in wonder z radkiem 8500 kosztuje ok. 2000 zl
> za ta cene to jak wspomnial poprzedni grupowicz mozna juz kupic cos
> dedykowanego do obrobki video......
>
> Jesli nie zalezy Ci az tak na wydajnosci 3D to Hercules z Radkiem 7500
> zalatwi to samo za polowe ceny - ja przynajmniej dokonalem takiego wyboru
> a karte powinienem miec dzisiaj :))
>
> IMO wydajnosc Radka 7500 pozwala bezstresowo pograc
> a fanatykiem ilosci fps-ow to ja nie jestem - zreszta sprzet jest dla corki

bardzo rozsadna opinia. :-)))
Mnie na grach nie zalezy w ogole dlatego zatanawiam sie nad jeszcze tanszym
rozwiazaniem, a bardziej stosownym. Chodzi o wyjscie na dwa monitory (jeden LCD,
jeden 19") i wgrywanie ujec z kamery VHS-C.
Radeon 8500 poza cena odpada z powodu wyjsc (drugie wyjscie telewizyjne), ale
widzialem karte GF2 bodaj MX440 z wszystkim co trzeba i w cenie ponizej 1000 zl.

Pozdrowienia

Roman Rumian