Re: Radeon 8500 all in wonder do przechwytywania S-VHS.

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 09:24:02 MET DST

Uzytkownik "D" <a2gap_at_optonline.com> napisal w wiadomosci

> osobiscie nie uzywam tej karty ale ma ona bardzo dobre rezencje na
> grupach multimedialnych, podobno "bierze" w pelnym formacie dvd

Opis jest tez w ostatnim numerze Chipa

Ja uwazam tak :

Hercules all in wonder z radkiem 8500 kosztuje ok. 2000 zl
za ta cene to jak wspomnial poprzedni grupowicz mozna juz kupic cos
dedykowanego do obrobki video......

Jesli nie zalezy Ci az tak na wydajnosci 3D to Hercules z Radkiem 7500
zalatwi to samo za polowe ceny - ja przynajmniej dokonalem takiego wyboru
a karte powinienem miec dzisiaj :))

IMO wydajnosc Radka 7500 pozwala bezstresowo pograc
a fanatykiem ilosci fps-ow to ja nie jestem - zreszta sprzet jest dla corki

Pozdrawiam
Waldeusz