Re: karta TV na XP - total disaster

Autor: tlalok (pprzylucki_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 08:56:48 MET DST

"xfloyd2" <xfloyd2_at_tenbit.pl> wrote in message
> "tlalok" <pprzylucki_at_poczta.onet.pl> wrote in

> a probowales w trybie zgodnosci z Win95?
> mialem taki problem z FlyVideo3000 i pomoglo.

Byc moze nie bylem dosc uparty, ale nie udalo mi sie zainstalowac starych
sterownikow w trybie zgodnosci (jest tylko tylko .inf, pare dll'i i sys'ow).
Bo oczywiscie oryginalny program obslugi tunera nie chodzi na sterownikach
WDM.
Moze znajdzie sie ktos ktos ma AverMedia TVCapture dzialajacy na XP?

Piotr Przylucki