Re: sterowniki do win98 dla BarracudaIV

Autor: Steve (steve_at_nospam.gip.com.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 08:51:42 MET DST

"matmaz" <matmaz_at_wp.pl> wrote in message news:achaaq$35g$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc!
> Kupilem nowa BarracudeIV 40GB. Aby moja stara plyta zobaczyla ten dysk
> musialem ograniczyc jego pojemnosc zworka do 32GB. W zasadzie wszystko
jest
> ok., ale nie moge wlaczyc trybu DMA. Wszystkie sterowniki sa standardowe
(do
> dysku, magistrali, ide). Zainstalowalem na probe winxppro i ten system
> zobaczyl moj dysk troche inaczej: wykryl jego wlasciwy model, sterowniki
> zainstalowal z microsoftu, ale DMA jest dostepne. Czy wracajac do Win98
> [...]

Mam SBIV60 na MVP3 (ATC-5220)
- z ograniczeniem 32G
- z DDO OnTrack z pakietu Seagate DiskManager (widzi 60G)
- do tego 4 (słownie cztery) systemy operacyjne włącznie z Linux Mandrake
8.0
- włączone DMA dla Wind.

Jedyna żecz jaką musiałem zrobić aby włączyć DMA w Win to wyłączyć go w
BIOS'ie.
Wtedy przełączanie daje rezultaty.

A do dysków to sterowników nie ma, są do kontrolera. Np dla VIA są w
pakiecie VIA4in1.

--
Steve