sterowniki do win98 dla BarracudaIV

Autor: matmaz (matmaz_at_wp.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 01:41:13 MET DST

Czesc!
Kupilem nowa BarracudeIV 40GB. Aby moja stara plyta zobaczyla ten dysk
musialem ograniczyc jego pojemnosc zworka do 32GB. W zasadzie wszystko jest
ok., ale nie moge wlaczyc trybu DMA. Wszystkie sterowniki sa standardowe (do
dysku, magistrali, ide). Zainstalowalem na probe winxppro i ten system
zobaczyl moj dysk troche inaczej: wykryl jego wlasciwy model, sterowniki
zainstalowal z microsoftu, ale DMA jest dostepne. Czy wracajac do Win98
powinienem zainstalowac jakies szczegolne stery do tego dysku? Szukalem
czegos takiego na stronie Seagate'a, ale nie udalo mi sie znalezc. Prosze o
pomoc, bo Winxp to zdecydowanie za duze wyzwanie dla mojego kompa!
Pozdrawiam
matmaz