Re: OT: Jak usunac katalog _Restore w win ME?

Autor: Rafal (rwawrzycki_at_wp.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 23:38:18 MET DST

Heya!

> Na dysku kazdej partycji utworzyl sie katalog _restore, a na dysku c
> zajmuje juz 1GB, w zwiazku z tym mam pytanie do czego sluzy i jak go
> usunac? Tylko prosze nie odpowiadajcie, ze NTG bo ja akurat czytam ta
> grupe i moze ktos z was wie jak sie go pozbyc, ja kasowalem pod dosem
> zajelo mi to ok 2 godzin, ale po miesiacu znowu zajmuje 1GB wiec moze
> jakos z pod win?, a najlepiej co zrobic aby sie nie tworzyl ponownie?
> Window ME + wszystkie poprawki MS
>
> Lopez

Bylo juz wiele razy poruszane, ale...

W tym katalogu WinMe zapisuje zmiany w systemie. Mozna to wylaczyc, ja tak
przynajmniej mam od kilku lat i nic sie nie dzieje zlego. A robi sie to
tak:

Panel Sterowania -> System -> Wydajnosc -> System Plikow -> Rozwiazywanie
Problemow

i zaznaczyc opcje: "Wylacz przywracanie systemu".
Teraz reset i wykasuj katalog _restore. Jezeli nie da sie calkowicie to
zrob to pod Dos'em. Win moze z czasem znowu utworzyc katalog _restore, ale
nie bedzie on juz taki wielki. Czasem jednak trzeba bedzie znowu go
skasowac.

--
Rafal Wawrzycki
mailto: rwawrzycki_at_wp.pl