OT: Jak usunac katalog _Restore w win ME?

Autor: Lopez (lopezpb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 23:21:55 MET DST

Na dysku kazdej partycji utworzyl sie katalog _restore, a na dysku c
zajmuje juz 1GB, w zwiazku z tym mam pytanie do czego sluzy i jak go usunac?
Tylko prosze nie odpowiadajcie, ze NTG bo ja akurat czytam ta grupe i moze
ktos z was wie jak sie go pozbyc, ja kasowalem pod dosem zajelo mi to ok 2
godzin, ale po miesiacu znowu zajmuje 1GB wiec moze jakos z pod win?, a
najlepiej co zrobic aby sie nie tworzyl ponownie?
Window ME + wszystkie poprawki MS

Lopez