Re: Abit KX7-333R, czy cos innego?

Autor: Arek>>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 22:51:46 MET DST

"pawel" <polm_at_pf.pl> wrote in message

> No to ja ja polece (MSI KT3 ULTRA ARU) bo wlsnie takowa mecze od ok 2
> miesiecy. Zalety :
> Stabilnosc jak narazie 0 zwisow (zestaw to ATI Radeon 8500 LE, Maxtor 40
GB
> 7200 RPM, DVD LiteON, CDRW TEAC 40x, 512 MB DDR, win 98SE). Wszstko dziala
> jak trzeba, jest nawet wyjscie optyczne do podlaczenia karty muzycznej z
> zestawem Hi-Fi), Z USB 2.0 i Raida na razie nie kozystalem :(. W
najblizszym
> czasie w miare wolnego czasu testy na XP i win 2000). A jak przybedzie
> troche kaski to drugi maxtor 40 Gb i Raid :)
> Pozdrawiam
> Pawel

To sie rozumie , ja mam Asusa z "Asus Cop" ochrona przed zjaraniem amd(tylko
Asus iSoltek narazie to maja ) , oraz z "Q-fan " regulowanie przez plyte
predkosci wiatraczkow w zaleznosci od temp proca (duzo cichasz praca
kompa ) . Jak na razie zero zwisow (chyba ze po podkrecaniu sie liczy ) do
tego firewire oraz raid i usb2.0 oraz zintegrowana dzwiek z wyjsciem Spdif
. Rowniez polecam .

Arek