Re: Asus A7V333 kto wie lepiej?

Autor: Arek>>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 19:17:28 MET DST

Zpomnialem dodac jeszcze ze Asus jako pierwszy wprowadzil ochrone amd xp
przed zjaraniem a nazywa sie to Asus Cop ( tylko Soltek ma cos takiego ) , a
druga extra rzecz to tzw Q-fan dzieki tej opcjii moj Titan ma 2300 obrotow
na minute i nie musze sie bawic w zadne duperele, jak wzrasta temperatura to
zwieksza obroty, a ja nie mam nic do tego :) .
Arek