Re: Stary komp, nowy cichy HDD...?

Autor: adas (Adam.Gapinski_at_artikon.dhs.org.NO_SPAM)
Data: Wed 22 May 2002 - 18:11:22 MET DST

kocurek napisał(a):

> Witam.
>
> 2. Jak sobie poradzić z podłączeniem jakiegoś większego dysku do tego
> starego kompa? Czy on będzie widział tylko 2GB? A może tylko 8GB?
> A może wcale go nie będzie widział? Słyszałem, że są jakieś programiki,
> które ponoć łatają ograniczenia BIOSu (pod Windows? pod DOSa? e... ale
> przecież ja mam Linuksa). Ktoś wie co i jak? Może ktoś już kiedyś
linux nie odwołuje się do BIOSu przy obsłudze dysku - więc nie ma znaczenia
czy płyta "zobaczy" tylko 2GB...
Jedyny problem to taki czy płyta wogóle coś zobaczy (może nie widzieć dysku
wcale - wtedy będzie problem)

--
Adam Gapiński   *****   Linux registered user #251489
adas#artikon.dhs.org.NO_SPAM (NO_SPAM please!!!)