Re: Prosba o pomoc.

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 17:36:54 MET DST

> 1. Format transmisji szeregowej asynchronicznej mozna ogolnie przedstawic
> A - bit startu - dowolna ilosc bitow danych - bit (nie)parzystosci -
> bit/bity stopu

Byloby prawie dobrze, gdyby nie to, ze IMHO powinno byc "dowolna, ustalona
wczesniej"...

> C - bit startu - dane - bit parzystosci - bit stopu

... a jako, ze jest jak jest, to prawdziwe wydaje sie byc C.

> 3. Interface standardowy to:
> B - Brak poprawnej odpowiedzi

Jak dla mnie to.

> 5. Ktora z metod rozbudowy pamieci operacyjenej jest praktyczniejsza:
> D - Brak poprawnej odpowiedzi

Jak dla mnie to -- odpowiedzi A i B nie maja zwiazku z rozbudowa pamieci,
a jedynie ze zmiana sposobu jej wykorzystywania.

> 7. Dostep do informacji zapisanej na tasmie magnetycznej jest:
> A Sekwencyjny

Wg. mnie A.

> 8. Blad przekosy wystepujacy w pamieciach tasmowych zwiazany jest z

Nie wiem, co to jest "blad przekosy" (pierwsze slysze), ale i tak
odpowiedzi na to pytanie na logike nie wygladaja rozsadnie :) Czyli brak
poprawnej?

> 11. Przeplot na dysku tgwardym stosuje sie w celu
> D Brak poprawnej odpowiedzi

Tutaj D. Przeplot to zapis danych nie sekwencyjnie na dysku, a ze skokiem
o pewna liczbe sektorow -- bylo przydatne w dawniejszych czasach, kiedy
kontrolery dyskow byly za wolne, by odczytywac dane sekwencyjnie z
krecacego sie talerza dysku.

> 16. Szybkosc modulacji to:
> B liczba skladowych sygnalow przesylanych w ciagu sekundy
> D Brak poprawnej odpowiedzi.

Tak naprawde to D, ale znajac zycie to wykladowca bedzie oczekiwal
odpowiedzi B.

> 17. Duza liczbe kolorow na monitorach uzyskujemy:
> C Brak poprawnej odpowiedzi

C.

> 18. Kiedy pojawia sie sygnal dzwiekowy gdy piszemy na klawiaturze
> komputera PC:
> A zalezy od OS
> B W przypadku bledu klawiatury
> C Jesli uzyjemy kodu sygnalu dzwiekowego
> D Brak poprawnej odpowiedzi

Ech... A. W zaleznosci od plyty glownej rowniez B. Byc moze tez i C (co to
do cholery jest kod sygnaly dzwiekowego???). Ogolnie rzecz biorac: pytanie
sformulowane nieprecyzyjnie.

> 20. Parametr czas opooznienia dla klawiatury okresla
> A Czas przytrzymania klawisza po ktorym rozpocznie sie powtarzania znaku

A.

> 23. Kiedy ma miejsce migotanie segentow :
> A To pojecie pochodzi z kardilogii - :))))))) bueheh

To bylo migotanie przedsionkow. Czlowiek to nie dzdzownica, zeby mu
segmenty migotaly :)

> B Jesli stosowany algorytm wymiany segmentow usuwa z pameici ostatnio
> uzywany segment

B pasuje.

> Dape@#klodzko_at_IRCNet

Tak na marginesie -- ten wykladowca jest idiota zatrzymanym w rozwoju na
roku 1960-tym i jedyne miejsce na uczelni, gdzie moze cos wykladac to
toaleta. Oczywiscie mam na mysli kafelki.

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..