Prosba o pomoc.

Autor: Dape (yoda_at_zsz.klodzko.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 13:24:47 MET DST

Mam mala prosbe. Jutro mam egzamin z aparatury informatycznej, udalo nam
sie zdobyc test, ale jak go zobaczylem to ...
Czy moglby mi ktos pomoc w rozwiazaniu go:

1. Format transmisji szeregowej asynchronicznej mozna ogolnie przedstawic
nastepujaco:
A - bit startu - dowolna ilosc bitow danych - bit (nie)parzystosci -
bit/bity stopu
B - bit startu - (5-8) bitow danych - bie (nie)parzystosci - bit/bity
stopu
C - bit startu - dane - bit parzystosci - bit stopu
D - bit startu - dane - bit/bity stopu

3. Interface standardowy to:
A - Kabel laczacy drukarke z komputerem
B - Brak poprawnej odpowiedzi
C - Urzedzenie umozliwiajace komunikacje uzytkownika z komputerem
D - Standard lacznosci w systemie.

5. Ktora z metod rozbudowy pamieci operacyjenej jest praktyczniejsza:
A - zwiekszenie ilosci slow
B - Zadna ze znanych metod
C - Wydluzanie dlugosci slow
D - Brak poprawnej odpowiedzi

7. Dostep do informacji zapisanej na tasmie magnetycznej jest:
A Sekwencyjny
B Czas dostepu nei zalezy od lokalizacji na tasmie
C Nie da sie jednoznacznie okreslic zaleznosci pomiedzy fizyczna
lokalizacja inormacji a czasem dostepu
D Brak poprawnej odpowiedzi

8. Blad przekosy wystepujacy w pamieciach tasmowych zwiazany jest z
A Roznokrotna szybkoscia przesuwu tasmy podczas zapisu i odczytu
B Blad Przkosy wystepuje w pamieciach dyskowych a nie tasmowych
C Niewystarczajaca jakoscia wykorzyastywanego nosnika
D Brak poprawnej odpowiedzi

11. Przeplot na dysku tgwardym stosuje sie w celu
A Umozliwienia sekwencyjnego dostepu do kolejnych adresowanych sektorow
B Pojeccie przeplotu nie ma nic wspolnego z dyskami twardymi
C Ulatwienia adresowania sektorow
D Brak poprawnej odpowiedzi

16. Szybkosc modulacji to:
A To samo co szybkosc transmisji
B liczba skladowych sygnalow przesylanych w ciagu sekundy
C Licba bitow przesylanych w ciagu sekundy
D Brak poprawnej odpowiedzi.

17. Duza liczbe kolorow na monitorach uzyskujemy:
A Gdy tor zestawiania kiolorow jest w prlni cyforwy
B Poprzez zastosowanie konwertera analogowo-cyfrowego
C Brak poprawnej odpowiedzi
D Wystarczy odpowiednio duza pamiec obrazu

18. Kiedy pojawia sie sygnal dzwiekowy gdy piszemy na klawiaturze
komputera PC:
A zalezy od OS
B W przypadku bledu klawiatury
C Jesli uzyjemy kodu sygnalu dzwiekowego
D Brak poprawnej odpowiedzi

20. Parametr czas opooznienia dla klawiatury okresla
A Czas przytrzymania klawisza po ktorym rozpocznie sie powtarzania znaku
B Liczbe generowanych znakow na sekunde
C Brak popranej odpowiedzi
D Nie ma takiego parametru.

23. Kiedy ma miejsce migotanie segentow :
A To pojecie pochodzi z kardilogii - :))))))) bueheh
B Jesli stosowany algorytm wymiany segmentow usuwa z pameici ostatnio
uzywany segment
C Brak poprawnej odpowiedzi
D Tego nie da sie przewidziec

Bardzo bym prosil o szybka odpowiedz

PZDR

"Zeby mi sie tak chcialo jak mi sie nie chce"
Dape@#klodzko_at_IRCNet
dape_at_irc.pl
kom: 504614311
GG: 996994