Re: sformatowalem dysk - pomocy !!

Autor: ElFi (elfi_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 02:34:44 MET DST

Użytkownik "RM" <trebormir_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik vicek <vicek_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3ce403ee_2_at_news.vogel.pl...

> nie w 100%, jeszcze wazne dane sie zostaly wiec jesli ktos ma jeszcze
jakis
> pomysl prosze o pomoc

Według mnie to za dużo nie odzyskasz bo po formacie zamazana została tablica
plików FAT (niektóre formatery zamazują tylko pierwszy sektor tablicy FAT -
wtedy jest nadzieja). Znaczy to że pliki większe niż 1 Cluster (8 - 32 kb w
zależności od rozmiarów dysku) są praktycznie nie do odzyskania. Dużo zależy
od tego jak długo używałeś tego dysku (partycji) czyli jak bardzo się to
wszystko pofragmentowało.

Pozdrawiam!
Marek