Re: Czemu Win XP to takie gówno??? (długie)

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 14:07:17 MET DST

I tak dalej uważam że poprostu nie potrafisz poprawnie zainstalowac i
skonfigurować WINXP.

Sam w firmie w której pracuje co jakiś czas instaluje na nowych komputerach
(ale także na starszych) Win XP PL sel. i nie miałem jeszcze żadnego
problemu z tym systemem.

A instalowałem ten system na sporym przedziale jeśli chodzi o konfiguracje
komputerów (od PII do PIV)

I wszedzie to samo ... zero kłopotów ...

W dmou też wile razy instalowałem WIN 98 aby potem zainstalowac od zera
WINXP i tak samo w drugą stronę ... (nie mogłem sie zdecydowac na system :-)

W końcu zostałem przy Win98se ale to ze względu na to że dźwięk na SBLive
jest na tym systemie poprostu lepszy no i moja ukochana gierka działa tak
jak powinna ..

Ale jak tylko kiedyś pojawią się nowe stery pod SBLive pod XP któe będą
miały tak samo dobry dźwięk jak pod Win98 to odrazu wracam pod WinXP ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///