Re: Czemu Win XP to takie gówno??? (długie)

Autor: Łoś Super Ktoś (my.email_at_wp.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 11:13:46 MET DST

> Masz albo niestabilny spzręt albo coś źle poustawinae.
> WinXp działał u mnie stabilnie jak skała ...

> Z twojego listu wynika że poprostu nie potrafisz poprawnie zainstalować /
> ustawić WinXP.

Pomimo mojej ksywy :-) trośku jednak znam się na pc a już na pewno potrafię
przeinstalować system. Prawdą jest że go dokładnie nie poznałem i pewnie
stąd moje braki w wiadomościach. Sprzęt mam stabilny i za pierwszym razem
też wszystko było idealnie. Tylko że jak chciałem wrócić do 98se (z tego
samego powodu co Ty) to zaczęły się szopki.

Pozdr