Re: Mniejszy 7200rpm, czy większy 5400rpm ?

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 13:48:35 MET DST

Użytkownik "Jakub Szwajka" <jakub.szwajka_at_wbj.pl> napisał w wiadomości

> co do głośności - może mi słoń na ucho nadepnął albo trafiłem na dobry
> egzemplarz, ale jak założyłem po raz pierwszy Maxtora 7200, to się
> przestraszyłem, że elektronika nie uruchamia silników:)

ja mam Maxtora D540X (5400obr.) i z nim jest tak samo - nie widziałem nigdy
w działaniu Maxtora 7200, ale słyszałem, że jest mimo wszystko głośniejszy
od 5400.
Jedyne co troszkę słychać, to obracający się dysk - głowic wcale nie
słychać - a może ich tam nie ma? ;-)
Co do szybkości - niewiele ustępuje dyskom 7200, a jak ktoś nie ma UDMA100,
to już zupełnie odradzam zakup Barracudy!