Re: Mniejszy 7200rpm, czy większy 5400rpm ?

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 13:28:31 MET DST

Witam,

tak żeby troszkę zrównoważyć;)

ja bym Ci radził wziąć Maxtora 5400...

w testach i codziennym użytkowaniu (miałem przez chwilę 5400 i 7200 w jednym
kompie) wychodzi prawie tak samo szybko jak 7200 - oczywiście przy małych
plikach jest troszkę gorzej, ale i tak przy gierkach i jakimś wordzie tego
nie zauważysz.

co do głośności - może mi słoń na ucho nadepnął albo trafiłem na dobry
egzemplarz, ale jak założyłem po raz pierwszy Maxtora 7200, to się
przestraszyłem, że elektronika nie uruchamia silników:) - w sumie jakby nie
dioda, to nie wiedziałbym, że go mam. może to też kwestia odpowiedniego
zamontowania i niezłej obudowy (no i łożyska olejowe;) głośność ostatnio nie
jest problemem

jakbym miał teraz coś kupować to tylko maxtora 80gb 5400

pozdrawiam,

k.