Re: piski z glosniczka

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 09:41:33 MET DST

Slawek J wrote:

> co to moze byc ze podczas pracy z roznymi aplikacjami glosniczek wydaje z
> siebie jeden krotki pisk i komp na moment robi sie przymulasty tzn myszka
> dziala z opoznieniem itd za chwile wszystko dziala czy to pamiec mi siada?a
> moze za bardzo zasmiecony windows
> komp uruchamia sie normalnie

a jaki masz czas usypiania komputera? (ustawienia w BIOSie)? Bo może
próbuje Ci go "uśpić" - ruch myszką powoduje budzenie, piśnięcie i
chwilowe "przymulenie" właśnie? Albo masz ustawione wyłączanie dysków (co
jest dla nich bardzo niezdrowe) - sprawdź opcje oszczędzania energii.

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***