Re: Czy wirus moze FIZYCZNIE uszkodzic dysk twardy??

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 23:40:18 MET DST

Użytkownik "Marek Stachura" <m.stachura_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Moje pytanie: Czy jest mozliwe, aby wirus FIZYCZNIE uszkodzil twardy
dysk??
> Np. w postaci bad sektorow??
> Kolesiowi tak powiedzieli w serwisie gdy zaniosl tam swojego kompa, powied
> zieli, ze moga naprawic twardziela poprzez jakies majsterkowanie nim w pro
> zni. Twardy niby zostal naprawiony, ale gdy dzis odpalilem u niego
Partition
> Magica to na poczatku dysku byl obszar (ok 70MB) "Unallocated",
pomyslalem,

Ja bym taki serwis póścił z dymem. Niech kumpel idzie i robi awanture !! W
jakiej próźni ?? To niech lecą na MIR'a, albo stację kosmiczną Alpha, tam
mają późnię. Ja reperuje dyski, przekładając talerze, ustwiająć wiatrak,
żeby mi kuż nie osiadał, i tyle ! Do tej pory na 10 zrobionych tą metodą
dysków żaden nie odmówił posłuszeństwa.