Re: SIS745 czy VIA KT266A

Autor: Tomasz Gołda (tomek_at_opole.gddp.gov.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 08:27:18 MET DST

Cześć

> Które lepsze? Pozrd Dzieki :-)

Bierz ECS na sisie ja już mam dosyć via. Kumpel sobie kupił sis i wszystko
mu pięknie smiga pod WinXP a u mnie na tej przeklętej Viiii to nie niedość
że wszystko działa wolniej to jeszcze się wysypuje i itp itd. U kilku kumpli
jest to samo. Ponadto ten ecs pięknie się kręci 150 mhz na szynie plus 166
dla pamięci to dlaniego nic strasznego. Pięknie na takiej konfiguracji chula
duron 1000_at_1200 z pamiątkami ale firmowymi tylko nie pamiętam jakimi, do
tego kyro II se i masz prawie za bezcen super komputer.

Tomek