dimm niewidoczny - uszkodzony ??

Autor: bs (sarny_at_interia.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 13:39:42 MET DST

witam
kupilem wlasnie od gościa na allegro dimma 256MB Kingston dwustronnego na
Infineonach
po wsadzeniu do plyty komputer uruchamia się normalnie, ale widzę tylko
swoją dotychczasową pamieć tzn 128MB (MTEC), tak jakby tego Kingstona
wogole nie było, podobnie komputer nie startuje z samym nowym dimmem
podejrzewałbym uszkodzenie pamięci, ale np płyta nie zgłasza wcale
uszkodzenia sygnałami przez głośniczek

mógłby mnie ktoś upewnić czy ten dimm jest na pewno uszkodzony
dodam że usunąłem wszelkie pyłki ze slotu, na stykach nowego dimma nie
zauważyłem śladów wytarć,
a moja płyta to MSI na KT133

BS