Re: HP 845c/u - czy cos innego?

Autor: Sander (sanderkaNIE_LUBIĘ_SPAMU_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 13:06:16 MET DST

"The_EaGle" <theeagle@[NOSPAM]tenbit.pl> napisał(a) w wiadomości ...

> Nie wiem, wiem natomiast czym się różniš, a raczej co maja a czego nie.
> Jeżeli masz obiekcje to zapytaj w serwisie HP. :-)

Ja nie mam obiekcji, po prostu wiem że wymienione przez Ciebie
drukarki nie mają własnego CPU. Ja kompami interesuję się "tylko"
16 lat, być może interesujesz się dłużej, lub Twoja wiedza jest
większa od mojej :> A specyfikacje różnych drukarek mam.

Sam posiadam parę już lat HP 850C. I drukarka drukuje pod czystym
DOS'em (z polskimi literami w różnych standardach).
Więc drukarka którą mam nie jest tzw. softdrukarką, ale nie posiada
własnego CPU. Ostatno drukowałem ponad 200 str. pod Word'em
i CPU kompa był obciążony, ale tak to jest jak wydrukiem musi
się zająć CPU kompa.

BTW popraw sobie kodowanie, bo masz złe !

= SANDER Powered: BE6-II & PIII 1_at_1,26 =
=   GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM   =
=  GeForce2 Ti 64 MB 256/460 & SBLive  =