Re: burza

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 10:02:40 MET DST

> Niestety w piątek była burza (waliło ile wlezie) i spaliło mi
> monitorek (parę miesięcy wcześniej spaliło mi prawie cały komputer -
> też przez burzę). Wczoraj dowiedziałem się, że podobno istnieje
> możliwość ubiegania się o odszkodowanie (chyba od zakładu
> energetycznego) - czy ktoś wie coś na ten temat, może miał ktoś
> jakieś doświadczenie, do kogo uderzać.
> Może ważne: monitorek był podłączony do listwy, której nic się nie
> stało. Mieszkam na domkach i nie tylko mi sprzęcik popaliło. Koszt
> naprawy na tą chwilę to min 200 zł - brak gwarancji (koszt spalonego
> [...]

Polecam kupic choc najtanszego UPSa.
Ja u siebie mam niezle przeboje z zasilaniem.
Bardzo czesto sa sekundowe zaniki zasilania.
W pewnym momencie padl mi prawie caly komp:
plyta, procek(P3 450), Ram (128Mb), GeForce 2 mx 400.
Ostal sie modem, dysk twardy i CD-Rom. Od czasu zakupiena
UPSa ogladam u siebie przycmiena swiatla, wylaczanie sie telewizora,
a komp ani mrugnie. Zasilacz Fideltronik Ares 500.
Pozdrawiam
Marcin Tworek