burza

Autor: transfer1_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 21 May 2002 - 09:36:35 MET DST

witam

Niestety w piątek była burza (waliło ile wlezie) i spaliło mi monitorek (parę
miesięcy wcześniej spaliło mi prawie cały komputer - też przez burzę).
Wczoraj dowiedziałem się, że podobno istnieje możliwość ubiegania się o
odszkodowanie (chyba od zakładu energetycznego) - czy ktoś wie coś na ten
temat, może miał ktoś jakieś doświadczenie, do kogo uderzać.

Może ważne: monitorek był podłączony do listwy, której nic się nie stało.
Mieszkam na domkach i nie tylko mi sprzęcik popaliło. Koszt naprawy na tą
chwilę to min 200 zł - brak gwarancji (koszt spalonego kompa parę miesięcy
wcześniej - DUŻO więcej) :(

Wiem że może powinienem pisać na grupę z prawnikami, ale najpierw uznałem żę do
Was się zgłoszę - może ktoś miał z taką sytuacją doczynienia

pozdrawiam
mariusz