Re: Asus A7M266-D AMD762 SOCKET-A DUAL ! (SOUND,DDR)

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 08:15:28 MET DST

"Artur S" <swiety4_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Czy ktos z was mial do czyniena z ta plyta i jak sie sprawuje. A moze
> proponujecie cos inego pod dwa Athlony

Mam Tyam Tiger MP, jest doskonały - super stabilny, dobre ACPI, szybki.
Myślę, że Asus będzie również OK - różnice to szybszy chipset i mniej
slotów PCI. Upewnij się, że wystarczą Ci 3 sloty 32bit/33Mhz (tak
naprawdę dwa - jeden jest wykorzystany przez kartę USB), oraz że masz
odpowiednio mocny zasilacz. Pamiętaj, żeby po instalacji systemu
donistalować drivery do chipsetu (ze strony AMD.com) i wpisać
LargePageMinimum do rejestru (dotyczy Win2K i WinXP).

B.