Re: XP, HDD i bledy...

Autor: Chaos Engine (chengin_at_konto.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 15:51:02 MET DST

[big cut]
> Bardzo prosze kogos wprawionego w boju, lub kogos kto mial podobny problem
> i dal sobie z nim rade o jakiekolwiek wskazowki. XP... a mialo byc tak
> pieknie...

JeRRy, u mnie jest podobny konfig (ABIT KT7 (bez rajdowca), Durek 800
no-overclock, GF2GTS, 256 RAM, Barracuda I 10GB solo na Primary Master, DVD
również solo na Secondary Master). Ja u siebie w EventLog'u w sekcji System
też mam jakieś tam błędy (większość generuje durkarka "nipoprawnie
odłączona" co jest kpiną albo czasem zwiechy Opery). Zaznaczam iż stery do
grafy VIA 4-in-1 nie są najnowsze a wszystko chodzi aż miło.

Moją radą jest żebyś sprawdził jak masz podłączony dysk. Generalnie zwróć
uwage na taśmę. Jeden koniec oczywista musi być podłączony do płyty a drugi
do dysku ale tak żeby dodatkowe złącze wolne znalazło się na przeciwległym
końcu taśmy tylko żeby dysk kończył taśmę (analogia do sznurka i 2 gości
ciągnących za jego 2 końce; rany ale mam wyobraźnię) a nie żeby ona sama się
kończyła.
Eventualnie może masz wadliwą tasmę; moje oczy widziały takie przypadki. Mam
nadzieję że Ci pomogłem.

--
Take care
-=| Chaos |=-