Re: HP 845c/u czy inna?

Autor: adpiter_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 19 May 2002 - 23:27:10 MET DST

Zacznijmy od poczatku:
> HP 845c/u czy inna?

rzadna inna: sam jestem takowej szczesliwym posiadaczem :))

> 1. Czy 267PLN brutto to dobra cena. (za nowa ze sklepu)

rzeczywiscie ostatnio poszla w dol, ja dalem 350 :(

> 2. Czy kartridż 25ml czarny starczy na wydrukowanie ilu kartek? (tylko
tekst,
> w trybie noraml)

A po co w trybie narmal? wyobraz sobie ze nie umawaja sie do niej canony
(mowie o serii 4*** - sam mialem) i lexmarki (Z33, Z53, co drugi qumpel ma)
jesli chodzi o wydruki robocze! są czarne!!! a tam... SZARE (wiem z
autopsji).
wiec drukujemy roboczo - tanio i czarno :)

> 3. czy sa nieoryginalne kartridże do tej drukarki (czarne), gdzie je
dostać,
> ile PLN? A jak nie, to czy trudno napełnić zuzty?

Wiem ze mocno oplaca sie napelniac pojemniki, ale jakos boje sie
eksperymentowac.. moze kiedys. Startowy pojemnik druknal mi 370 stron
(liczylem!!!) - producent mowi 295 - jest to startowka nr15ne z 14ml tuszu.
Ostatnio na gieldzie kupilem powtornie napelniony (gotowy) cartidge za 50
zl, podobno jest tam 40ml tuszu, czyli drukujemy 800stron !!! (moze
wiecej? - wlasnie go uzywam).
Z kosztem wydruku mozna zejsc ponizej 10gr/str (wlacznie z papierem).

> 4. Czy to dobra drukarka do domu. nie mam zamiaru drukować zdjęć.

:))), dodam tylko ze te same czarne wklady są w najnowszych ;) HP - linia
9**
kupuj, poki jeszcze mozna ja dostac.

--
Piotr Adamiec