HP 845c/u czy inna?

Autor: wozmac_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 19 May 2002 - 21:00:28 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczow!!!
Mm zamiar kupic ww. drukarke i dlatego mam kilka pytań.
1. Czy 267PLN brutto to dobra cena. (za nowa ze sklepu)
2. Czy kartridż 25ml czarny starczy na wydrukowanie ilu kartek? (tylko tekst,
w trybie noraml)
3. czy sa nieoryginalne kartridże do tej drukarki (czarne), gdzie je dostać,
ile PLN? A jak nie, to czy trudno napełnić zuzty?
4. Czy to dobra drukarka do domu. nie mam zamiaru drukować zdjęć.
Dziekuje z gory za wszystkie odpowiedzi i porady :-)
Pozdrawiam!
Kwadrat