Re: do uzytkownikow Abit KT7 (mity i fakty)

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 21:23:07 MET DST

absolon wrote:
> Witam!
>
> Mam prośbę, pytanie do użytkownikow płyt ABIT KT7.

kt7 a teraz mam kt7a

> Czytałem trochę o tej płycie, braku miejsca na instalacje większego
> coolera i zastanawiam się czy da się umieścić na procku cooler
> Volcano 7 (nie 7+).

taki sie da, chodzilo o orby ale to sa syfy a nie wiatraki..

titan walki wlazi, coolermaster ep5 tez, mity co podales poza orbami (tez
wlazi bo mialem ale na styk z C)

> Jakby komuś się chciało to sprawdzić - tzn zobaczyć u siebie ile tam
> jest tak naprawdę miejsca i ocenić czy jest sznasa włożenia tam
> coolera Volcano (bo ja taką płytę okazyjnie dostanę na dniach i nie
> wiem czy kupić ten cooler czy nie)

wejdzie...

> http://www.4max.com.pl/sklep/thermal.htm
> pod tym adresem są intersujące mnie cooler'y wraz z wymiarami.

> nr1 Volcano 7
> nr2 Volcano II
> nr3 Volacano III
> nr4 MiniCoppeORB

4x zle, kup titan tcd5 na gieldzie dzis na pwr po 45zl sa (uwaga - kup z 6
zaczepami i spod jak lustro bo sa i jak tarka)

> przy okazji, może ktoś wie czy we Wrocławiu gdzies można kupić
> cooler'y Thermaltake ?

gielda- do wyboru. kup co mowie :)

aha kupilem tt copper shim za 20zl - radze kupic.