do uzytkownikow Abit KT7 (mity i fakty)

Autor: absolon (antispam_at_adres.xx)
Data: Sun 19 May 2002 - 18:12:21 MET DST

Witam!

Mam prośbę, pytanie do użytkownikow płyt ABIT KT7.
Czytałem trochę o tej płycie, braku miejsca na instalacje większego
coolera i zastanawiam się czy da się umieścić na procku cooler Volcano 7
(nie 7+).
Jakby komuś się chciało to sprawdzić - tzn zobaczyć u siebie ile tam
jest tak naprawdę miejsca i ocenić czy jest sznasa włożenia tam coolera
Volcano (bo ja taką płytę okazyjnie dostanę na dniach i nie wiem czy
kupić ten cooler czy nie)

http://www.4max.com.pl/sklep/thermal.htm
pod tym adresem są intersujące mnie cooler'y wraz z wymiarami.

cooler ma chłodzić Athlona 1 GHz

biorę pod uwagę ( w miare możliwości montażowych) zakup:
nr1 Volcano 7
nr2 Volcano II
nr3 Volacano III
nr4 MiniCoppeORB

z góry dziękuje
i pozdrawiam

p.s.
przy okazji, może ktoś wie czy we Wrocławiu gdzies można kupić cooler'y
Thermaltake ?

--
a | b | s | o | l | o | n
prawdziwy adres e-mail absolon_at_wp.pl