Re: wlaniete amd ? /dlugie/

Autor: Jagon (j4gon_at_tenbit.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 18:46:27 MET DST

> Użytkownik "Jaro" <jaroc_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
[ciach]

> [...]

[ciach]

[ciach]

[ciach]

Khieh, mialem i mam ten sam problem - plyta msik7t turbo LE, duron 800.
Qmplowi padl system ( objawy jak w powyzszym poscie, okazalo sie ze padl
procek i plyta msi k7t turbo LE), przyniosl do mnie procka /d_at_850 - wtedy
jeszcze nie bylo wiadomo co padlo/, wladowalem go - wiatraki chodza, plytka
swieci diodami i nic/tak samo jak u qmpla/. Wkladam swojego durona - to
samo . No to do servisu z prockiem qmpla i swoja plyta. Przyjeli, za 2 tyg
odbieram procka i plyte /inna, bo msi nie mieli a potrzebowalem/ , wracam
do domq, wkladam swojego starego durona i nic..... jade do servisu ze mi
walnieta plytke dali, odpalaja - wszysko chodzi. Wkladam procka qmpla -
system chodzi... Niedawno wymienilem procka na athlona iw zwiazku z tym
ddaje qmplowi dopiero co wyjetego d_at_850 - nie chodzi. Wkladam go do siebie
- nie chodzi..... Wkladam athlona - dziala.
W rezultacie jade za kilka dni do servisu z dwoma plytami, i dwoma
prockami.
W sumie bedzie to druga plyta wymieniana w ciagu 2 m-cy, podobnie procki.

Moze ktos mi wyjasni co sie dzieje z tymi amd ? I z plytami pod nie ???!!

Pozdrowienia

Jagon