Re: Uszkodzony Athlon 1700 ???

Autor: Krzysiek (amron_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 20:26:34 MET DST

Miałem podobną przygodę z płytą ecs i Athlonem 1200. Po wielu badaniach
okazało się, że jedna ze śrub obudowy dotyka do ścieszki na płycie tak
delikatnie, że czasami wszystko było O.K. czasami zachowanie jak wyżej
opisane. ciekawa sprawa. gdy dokręciłem starannie płytę do budowy do dzisiaj
(ok. 1/2 roku) wszystko działa O.K. żeby było ciekawiej to ten Athlon też
jest ukruszony. podkręcony do 1,3 Ghz grzeje się jak smok (62-65 stopni) ale
działa stabilnie. Nie mogę powiedzieć złego słowa o AMD.