Re: Dysk fujitsu

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 01:15:55 MET DST

Użytkownik "Szymon Moniuszko" <saj.mon_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ac6jo7$3ln$1_at_news.gazeta.pl...

> sprawdz na inej tasmie, sprawdz czy piny nie sa zgiete, sprawdz na innym
> komputerze. jezeli nic nie wskorasz to masz BIG problem bo serwisy dyskow
> fujitsu uchodza za jedne z najgorszych... jak by co pusc na allegro,
zawsze
> to parenascie zeta wprzod

Gadasz glupoty, sam zjaralem hdd'eka FUJITSU i mi go wymienili na nowke, bez
zadnych problemow. Za najgorszy serwis uchodzi serwis IBM'a. Tak czy tak,
FUJITSU to porzadne dyski i gosciu musiales cos strasznie pomajstrowac ze go
ubiles...:(

p.