Re: jak nagrac muzyke nagrywarka

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 11:31:08 MET DST

> Dokładnie to jest powodem. Używaj zwykłych CD-R, ale tu też trzeba uważać.
> Najlepiej kupić takie, na których jest napisane, że są zaprojektowane
> specjalnie do nagrań audio. Są nieco droższe, ale nie ma z nimi problemów.
> Zwykły CD-R, zwłaszcza taki 80-minutowy, też potrafi nie dać się odczytac.

no tu się nie zgodzę. Jeśli już czytnik nie potrafi odczytać to wina może
leżeć prędzej po jego stronie a nie płyty CDR. Pozatym radzę płyty audio
nagrywać z prędkością nie większą niż x8. Wiem wiem zaraz się sypną posty,
że ja nagrywam x40 i jest spoko, ale spotkałem się już nie jednokrotnie z
przypadkami, że właśnie niektóre czytniki miały problemy z odczytem płyt
audio bo były nagrane większą prędkością.

Pozdro. Seba