Re: jak nagrac muzyke nagrywarka

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 18:24:38 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <xx20011_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Nagrywałem w formacie audio, i niestety nie zadziałało
>
> Zastanawiam się czy przyczyną niejest np. rodzaj płyt (używałem CD-RW) -
> może powinienem użyć innych. Ale jakich?
>
> M.

Dokładnie to jest powodem. Używaj zwykłych CD-R, ale tu też trzeba uważać.
Najlepiej kupić takie, na których jest napisane, że są zaprojektowane
specjalnie do nagrań audio. Są nieco droższe, ale nie ma z nimi problemów.
Zwykły CD-R, zwłaszcza taki 80-minutowy, też potrafi nie dać się odczytac.
sprocket