Re: hilfe !

Autor: \\\)Isord\(/ (isord_at_tenbit.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 01:45:57 MET DST

Użytkownik "biuro" <biuro_at_mathiasmachines.com> napisał w wiadomości

> Pytałem, bo kiedys podejrzewalem, ze gdzies na plycie mam "waskie
> gardlo" ale to nie to.

> Ja mialem problem na 500MHz, a wiecej raczej nie podkrecisz.

nie chce wystartowac systemu jak podkrece na 450. Coraz bardziej sie
zastanawiam czy ten procek to faktycznie 400.

> Akurat od K5/6 to lepiej.

to w jakiej dziedzinie moj procesor jest lepszy od celerona ?
przed zakupem bylem na polskiej stronie AMD i tam dowiedzialem sie ze k6-
2/400 jest lepszy od pentiuma 400 a tym bardziej od celerona.

> Jak dołożyłem 96MB to nie dało rezultatu.

zainstalowalem sobie innego codeca i zauwazylem ze obraz nie chodzi juz za
wolno i jest zsynhronizowany z dzwiekiem. Tyle ze w szybkich akcjach obraz
sie przycina, jakby za wszelka cene chcial nadazyc za dzwiekiem ktory
biegnie we wlasciwym tempie. Myslalem ze moze ramu brakuje do plynnego
odtwazania obrazu... ?

> sorry, za takie wiesci

lepsze zle wiesci niz ich brak.

--