Re: hilfe !

Autor: \\\)Isord\(/ (isord_at_tenbit.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 01:46:26 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Wydajność Aladdina przy odtwarzaniu DivX jest dość słaba (przynaj-
> mniej w porównaniu z VIA MVP3).

to w czym wlasciwie ta plyta z tym procesorem przyzwoicie sobie radzi ?

> Trochę może dać. Warto spróbować, dobre egzemplarze K6-2 400 idą
> na 450 MHz bez problemów.

probowalem dzisiaj podkrecic na 450, ale system nie wystartowal. Tak sie
zastanawiam czy ten procesor juz nie jest podkrecony (gosc od ktorego
kupowalem kompa mogl zrobic mnie w balona).
Jak mozna sprawdzic fabryczne parametry procesora ? Z tego co wiem radiator
jest przyklejony jakims termoprzewodzacym klejem do procesora... A to
oznacza ze nie da sie przeczytac parametrow na procesorze. Jak mozna to
sprawdzic ?

> Zdecydowanie, o ile mają porządny chipset. Celeron na starym
> VIA Apollo Pro radzi sobie z DivXem przefatalnie zazwyczaj :))

mam na dysku twardym film. Plik ma nazwe:
Poranek.Kojota.2001.PL.DVDRip.DivX-TML.avi
Co moga znaczyc te oznaczenia ? Dodam ze ten film chodzi najwolniej a dzwiek
jak zwykle normalnie przez co powstaje duza roznica miedzy dzwiekiem i
obrazem.

--
\)Isord(/