Re: Zdrowie czy męka?

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 00:55:53 MET DST

Użytkownik "Michał M." napisał:
| Wiem, wiem, wiem... ale kiedyś na pewniej
| imprezie, której byłem organizatorem (jeśli tak
| to można nazwać) mój OPTIView 15L właśnie działał
| jako stroboskop. Na zupełnie czeźwo bym tego nie
| wymyślił :-)).
o to to! na imprezie, ktorej bylem wspolorganizatorem, ale to byla impreza
w duuuzej sali, gdzie jeden monitor nie zdalby egzaminu puscilismy program,
napisany w qbasicu przez nizej podpisanego w 10 minut zmieniajacy palete
a'la strobo, na komputerze podlaczonym do rzutnika za 30 tys:)) ale co tam
co tam:) ofkorsy nie na trzezwo i na rzutniku uczelnianym:))

--
[ pozdrawia pE. ]
mugole wszystkich krajow...