Re: Zdrowie czy męka?

Autor: Michał M. (m___michal_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 23:53:22 MET DST

> Heheh jak dla mnei BIG LOL :)
Jak dla mnie też...

> Wcale bym się nie zdziwił jak szybko by Ci padł monitor stosowany do
> takiego celu.
Ja właśnie zastanawiam się czy powininem odkładać kase na nowy monitor...

> Zreszta efekt wizualny był by marny - lampa stroboskopowa daje krótkie
> bardzo silne światło
Wiem.

> Sa za tanioche ( ok 30 zł ) stroboskopy do złożenia, kazdy jelen sobie z
> tym poradzi.
Wiem, wiem, wiem... ale kiedyś na pewniej imprezie, której byłem
organizatorem (jeśli tak to można nazwać) mój OPTIView 15L właśnie działał
jako stroboskop. Na zupełnie czeźwo bym tego nie wymyślił :-)).
Teraz kilku gości z tamtej imprezy prosi mnie, żebym dał im program (mojego
autorstwa w Delphi), który to robi... GWARANCJI NIE UDZIELAM! na szczęście
;-)

Pozdrawiam