Powłoka ochronna monitora....

Autor: ,,,,,,-------ROBOL------,,,,,,, (robol_at_skynet.com.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 16:35:11 MET DST

Znajomy chce kupić kompa. Zero wiadomości na temat. Twierdzi, że jeśli kupi
słaby monitor [w nowym zestawie , oficjalnie w firmie komputerowej , nowy] -
będzie musiał zakładać na niego osbny filtr [jak drzewiej bywało]..... Ja
wywaliłem oczy jak pin-pongi , twierdziłem [niepewnie] że każdy komputer od
kilku lat ma wartstwę ochronną na kineskopie. On swoje , że we wszystkich
firmach w których był powiedzieli mu, że jeśli kupi tani [u nich w firmie-
nowy] będzie musiał również zakładać filt, bo dziecko sobie oczy popsuje.
  Wychodzę z założenia, że to kumplowi ze szczęścia [że będzie miał kompa ]
się to pokręciło. A jeśli nie to sprostujcie mnie. Bo może się mylę..
ROBOL