Re: [samsung 757p vs 757DFX]

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 14:54:17 MET DST

> Niemniej teraz z samsunga jestem juz zadowolony i obraz z niego jest o
niebo
> lepszy od wszystkich 17 sony jakie widzialem.

chyba żartujesz ...

Chyba ze te Sony były podłaczone do karty noname z maksymalnym rozmazem
obrazu .. albo niedoregulowane ...

Każdy monitor a tym bardziej na kinolu FD Trinitron lub Diamondtron trzeba
ustawić.

Bo nawet najlepszy monitor bez poprawnego ustawienia nie będzie oferował
zbyt dobrego obrazu ...

PS. Kumpel ma Sony E-220 i ten monitor ma obraz soooooro lepszy od
LG795/Samsung 755/757 ...

Poprostu inna klasa ...