Re: [samsung 757p vs 757DFX]

Autor: Stev (stev_at_go2.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 13:22:46 MET DST

> sorrki ze na priva ale chcialem spytac co to jest mora ???
chyba nie poszlo tam gdzie trzeba :)

Mam samsunga 755 DF . Co prawda nie sprawdzalem czym 757 sie rozni ale tak z
perspektywy czasu bralbym flatrona 795. W akji 795 widzialem niestety juz po
zakupie mojego samsunga :( . Co prawda obraz wydaje sie na LG wklesly ale
chyba mozna sie przyzwyczaic. Po prostu na LG czcionki widzialem czarne a u
mnie sa takie bardziej szare.
Niemniej teraz z samsunga jestem juz zadowolony i obraz z niego jest o niebo
lepszy od wszystkich 17 sony jakie widzialem.
BTW przed zakupem radze DOKLADNIE obejzec i ew porownac oba monitory i nie
ma sie co sugerowac opiniami innych. Poszczegolne sztuki tego samego modelu
moga sie sporo roznic.( podobno najbardziej dotyczy to wlasnie LG) BTW2
widzialem obraz z LG 775 i byl K-O-S-Z-M-A-R-N-Y !!