Re: Przepalone

Autor: Joanna (a.lipska_at_gemapro.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 13:13:25 MET DST

Użytkownik "Krzys-iek" <krzys-iek@_________wp.pl> napisał w wiadomości
news:ac2gfv$a1r$1_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik <a.lipska_at_gemapro.pl> przeslal takie znaki :

> masz piekna obudowe z tajwanu za male pieniadze ?
>
> masz gowno, juz mowili - zasilacz, modl sie by kompa nie spalil.

Mam sprzet kupiony rok temu w dobrym komputerowym sklepie (znajomy nie
zrobilby mi takiego numeru) za lacznie 7300,- (z drukarka kolorowa HP i
monitorem za 1700,-), wiec obudowa raczej nie jest z Tajwanu za male
pieniadze. Ale ostatnio byla u nas dosc mocna burza i stuknal piorun w dom.
Poszedl np. amplituner od sprzetu (Pionier), wiec moze (nie znam sie na tym
do konca) ma to cos wspolnego z burza. Ale sprawdze ten nieszczesny
zasilacz. Ile on moze kosztowac?

Asia